Ураховуючи рекомендації МОН, у закладі організований освітній процес в умовах дистанційного навчання. Учням наданий вільний доступ до навчальних матеріалів та завдань. Для їх формування вчителі враховували вимоги освітніх програм та мали на меті уникнути перенавантаження дітей. Педагоги підбирали доступні, змістовні, цікаві завдання, які б допомогли школяреві опанувати нове. Для цього вчителі використовувати різні інтернетресурси, зокрема YouTube, освітній проект «На Урок», Всеосвіта та інші. Також ми навчилися створювати різні тести в Googleforms, знімати та монтувати власні відео-уроки та багато чого іншого. Для здійснення ефективного дистанційного навчання був налагоджений зворотній зв’язок з кожним учнем через можливі мережі, але найчастіше ми використовували Viber, Messenger, WhatsApp. Також вироблено систему оцінювання робіт, які учень виконував, фотографував та надсилав вчителю у зручний для себе спосіб. Спільними зусиллями ми намагалися зробити наше дистанційне навчання ефективним та результативним.
Учні перших класів на карантині не лише вивчають математику, пишуть, читають, а й займаються фізкультурою.
Те, що математика – цариця наук, розуміють навіть найменші.
Здорове харчування
Сезонні зміни у природі навесні
І першокласники знають, що вміння грамотно, каліграфічно писати необхідне для успішного навчання.
Немає коментарів:
Дописати коментар